12.7.2011

who i am?

Teen täs tällasen kaverikirjatyyppisen - koska niin on helpompi kertoo ittestään. Minä olen siis boa.


Nimi: Riina, mut monet kutsuu Boaks. En oo oikeestaa iha varma mistä se nimi tulee, mut so what.
Ikä: 13! c'moon, 13? oon hyvin nuori, joojoo tiietää.
Birthday: 14.10, enää 3 kuukaut, wihii.
silmie och hiuste väri: silmät harmaanvihreet, hiukset nykyää blondit
pituus: 169 cm
jalankoko: okei nyt oli nii turha ku voi olla, mut 37 tai 38 kuitenki.


Lempiruoka: kanasalaatti, Oh i love it, ja sitte fondue, siis fondue on semmone juustojuttu joho dipataa kaikkee, mut mul ei oo mitää hajuu mite se oikeesti kirjotetaa.
Ihanin kouluaine: no pidän välitunneist......... okei, kuvis tai liikka, äikkäki on iha jees.
Kauhein kouluaine: matikka ja fysiikka, kaameeta
mistä pidän: HELPPO! mul on tosi monta juttuu mist pidän, mut sanon vaa pari.  okei elikkä muoti, POJAT, kaverit, kirjottaminen, puhuminen, säätäminen, tanssiminen ja futis. nii ja musiikki!
mistä en pidä: en pidä liian tyrkyistä pojista, kebabista, tofusta, halloumista, kinkusta, siitä jos mulle väitetää vastaa, riitelemisestä, rasismista........ enkä koulusta.
Ohjelmat joita seuraan: Mentalist, Täydelliset naiset, Skins!, C.S.I new york, C.S.I miami, Glee
Harrastukset: futis ja moderni, rakastan urheilua, ja joo oon pelannu futista 7 vuotta ja tanssinu 10.


Muuta minusta:


Pitäiskö kirjottaa paljon vai vähän? no, tykkään kirjottamisesta joten paljon.. Okei, eli oon tosi omaperäne ihmine ja mul on tyylii kaikest oma mielipide. Tuun tosi hyvin ihmisten kaa toimee ja se onki ehkä paras mussa, ja huonointa on ehkä se et jos mulle sanoo vähääkää vastaa ni saatan hermostuu iha kunnol. osaan olla tosi luotettava, ja oon tosi ilone ihmine, mut jos mulle ollaa ilkeitä ni mä oon ilkee takasi. ja tulevaisuudesta.... oon vähä täydellisyyden tavottelija, ja haluun et kaikil on kaikki hyvin, aijon tähtää aika korkeelle, mut haluuksmä tulla kuuluisaks? Ei, en aijo yrittää olla Anna Wintour, Karl Lagerfeld enkä Nicki Minaj, mut haluun et mua arvostetaa. Aijon hankkii oikee hyvän ja KOMEEN miehen, ehkä yhen kivan hullun komeen jätkän jonka taas tänää näin..... heheh. ja nii, se pitää vielä sanoo, et oon oikeesti tosi fiksu, vaik muut ei sitä huomaakkaa.

BOA, xoxo





1 kommentti:

  1. mä muistan keksit joskus ton sillo ku keksit ivin ja nordean ja sit päätit et sä oot boa! :D

    VastaaPoista