19.7.2011

dreamshoes

moikka! päätin mennä osallistumaan tämmösee kenkä-kisaan, jossa ideana on ettiä ihanimmat  kengät  (HEI KLIKATKAA TUOSTA 'KENGÄT'-SANASTA NI PÄÄSETTE SINNE KENKÄSIVUSTOLLE!)  mitkä löydät, ja minähä onnistuin iha loistavasti tässä etsinnässä!



Kai teki rakastatte niitä? oih. Myönnetää, en ite noi korkeekorkosii kenkiä käytäkkää, mutta oon ihan mahoton kenkäfriikki, ja noi kengät on aivan_ihanat! Ja sit viel et niis on tota beessiä! Ei hirveetä, nyt juuri on sellane fiilis et HETI ku kasvan vähä vanhemmaks, ni etin noi kengät jostain. Apua, kenkärakkaus iski.





mun on nyt vielä pakko laittaa nää 2. Mut hei kattokaa noita kenkiä! oon iha in love. Perus minä, osallistun johonki ihaniin kilpailuihin (okei, tais olla vasta toinen sen mekkojutun lisäks), vaikka tiiän et oon vaa yks niist 300 samankaltasesta tyypistä ku minä, mut hei? kuka pystyis vastustaa kiusausta osallistua? ja muutenki, löysin sivun jolla rupeen käymää joka päivä kattelemas ihania kenkiä!
P E R F E C T.

ainii, ja tuohon kilpailuun pääsee osallistumaan täältä.  < käyppä tsekkaa!

XOXO Boa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti