20.4.2012

This makes me feel so small

Täs mä taas oon, onnellisempana ku koskaan, really, i love my life right now.  Ei oo tapahtunu mitää erikoista, mutta mul on jotenki nyt vaa ilone fiilis, siis oon laihtunu aika paljonki, ja pysyny mun herkku-rasvainenruokavalio-lakossa. Siis en oo syöny mitään huonoa 4 viikkoon. en voisi olla more proud of myself. Kohta lähen pilatekseen (Yep, oon nyt sitte sellaseenki ilmottautunu), ja sen jälkeen lähen viettämään iltaa mun ihanien kaverien kanssa. Oon ihan koukussa Tumblriniin, ja tet-viikon vika päivä on nytte ohi. Kai siinä oli sitte tärkeimmät kuulumiset. Vähän ajan päästä lähen ruotsiin risteilylle, jes, pääsee vihdoinki pelaamaan ja shoppailemaan, ja koeviikot alkaa nytte, ai kamala, ruotsin koe, im gonna die! Ja hiukset pitäis värjää. I'm so fucking alive now! 


so, Pitäkää teki hauskaa, toivoo riina, ihan hirveen kuvan saattelemana. Pus!

1 kommentti:

  1. ihana riina kuulla vaihteeksi, että jollain menee hyvin :-) pidä toi fiilis!! <3

    VastaaPoista