9.4.2012

Roll away your stone

Noniin, kirjottelen nyt tosi pitkästä aikaa ite. Noita vilman lyhyitä juttuja onki ollu vähä enemmä, ni on iha hyväki päästä kirjottamaan mun ajatukset tännekki vaihteeks. Tän on nyt ollu ylä- ja alamäkeä ja mieliala on heitelly ihan sinne tänne. Joskus mul on tosi ihana fiilis, elämä loistaa ja mul on ihan loistava itseluottamus ja jee pystyn tehä mitä vaan, joskus oon ihan maassa ja yksinkertasesti vaan itken, jonka jälkeen ihmettelen että mikä ihme mulle on tullu ku must on tullu tällänen ihme surullinen. Mul taitaa olla joku kesän odotus-stressi meneillään, pitäis nostaa numeroita ja kokeet on tulossa ja pitäis olla kaikkeen muuhunki aikaa, ei tää oikeen mun juttu oo. Nyt vielä tuli kaikki allergiat ku puihin rupee tulemaan lehtiä, tänää jo silmät ehti vuotaa pariin kertaan. 

Ja sitte oon nyt tosiaan alottanu terveellisesti syömisen, elikkä ei mitään roskaruokia eikä herkkuja nyt vähään aikaan. Oon nyt sen verran motivoitunu, ja oon ollu tässä nyt pari viikkoa, että oon aika varma ettei tää tuu olemaan yks niistä mun "moi oon tosi terveellinen"- jutuista, joita oon kokeillu 123456 kertaa, ja oon pysyny aisoissa sen korkeintaan viikon. En myöskään kutsuis tätä laihduttamiseks, vaan että syön nyt terveellisesti ja urheilen vähän enemmän, ku alkaahan bikinikausiki kohta. Kuitenki, oon tosi ilonen auringon paistamisesta ja kyl se lämpöki sieltä kohta tulee, keväthehkutukset for life! Nyt just oon tosi onnellinen ja elämä kulkee raiteillaan.




Love the life you live - Riina

2 kommenttia:

  1. mun syön terveellisesti ja urheilen jutut menee aina vähän poskelleen :__D

    Muthei tsemii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voin sanoo että niin kyllä munki menee, ja toivon tosissaan et itsekuri on nyt vähän parempi ku ennen. mutta sillee ku ei heti mitää iha hirveen radikaalii ni kyl se siitä :)

      ja kiitos!

      Poista