23.11.2011

kotipäivä

Moikka kaikki!

Tässä mä hengailen omassa keittiössä arkipäivänä kärsimässä kauheasta kurkkukivusta, joka tekee nielasemisen hirveeks, puhumisen käheeks, ja olon inhottavaks. Että sellasta tänään. Iha ilosenaha tässä ollaan ku emma ja vilma tuli moikkaamaan mua ruokavälkältään, kun asun tässä 50 m kaukana koulusta. 

Voinki vähä kertoo tästä päivästä:

herään 5 vaille 8, jes, 10 minuuttia aikaa olla koulussa.
äiti tulee yläkertaan ja kysyy että mikä ihme mun ääntä vaivaa, ja päättää että mun pitää jäädä tänään kotiin.
Juon aivan hullunkokoisen kupin kaakaota.
Rupeen lepäilemään vaatteet päällä, ja tietenki nukahdan.
Herään, ja tuun syömään. 
Ja sitte koneelle.

Mite mä uskon että nii monella ihmisellä on joskus ollu samallainen Olen-kipeä-jään-kotiin - löhöilypäivä. Että tällasen kanssa joudun nyt elämään.

Laitan nyt samaan pari joululahjatoivomusta:


Canon EOS 7D - Millä sais blogiin hienoja, ja hyvälaatusia kuvia, ja oih ku mä rakastankaan valokuvaamista!


Sitte ajattelin finnkinon joululahjalippu- pakettia, koska leffassa käymisestä on tullu vähä niinku harrastus. i love it! leffoihin tulee isol näytöl jotenki lisää eloa. 

Mutta, eikai mulla muuta! Eiku ainiin, pientä mainostusta nytte, mut Strepsils auttaa oikeesti kurkkukipuun!

Nauttikaa syksystä, kuittaan.




XOXO - Boa

2 kommenttia: